poniedziałek, 10 marca 2014

No jest szansa, jest światełko w tunelu...

Myślałem, że dzisiejszy dzień niczym szczególnym mnie nie zaskoczy. Myliłem się i to bardzo. Wszystko zmieniło się około godziny 15.40, kiedy zadzwonił do mnie znajomy z jednego z oddziałów Polskiego Towarzystwa Numizmatycznego z informacją, że przymierzają się do rozpoczęcia wydawania popularnonaukowego periodyku numizmatycznego. Nic chyba tak by mnie nie ucieszyło dziś jak ta informacja (no może poza informacją o wygranej w totka:)). Dlaczego? To proste - bo wiem, że jeśli ten człowiek się za to zabierze to doprowadzi sprawę do końca. Znam go nie od dziś. Narazie piszę bardzo ogólnikowo do czasu aż sprawa ta się nie zmaterializuje - zostałem zobligowany do tego, aby za bardzo "nie chalapać językiem", żeby nie zapeszyć. Śledźcie bloga - na bieżąco będę informował Was o postępach :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz