sobota, 17 maja 2014

EuNumismatics - ruszyła nowa numizmatyczna platforma aukcyjna.

http://eunumismatics.com/i/index.php
Pogoda za oknem ani trochę nie zachęca do wyjścia z domu. Zimno, deszczowo i ponuro. Wygląda na to, ze sobotni dzień spędzę w domu - być może nawet Noc Muzeów nie zmobilizuje mnie, żeby wystawić nos poza drzwi. Nie ma jednak tego złego. Czas ten postanowiłem wykorzystać na pobuszowanie po "wirtualnym świecie" celem poszukania jakiś nowinek numizmatycznych wartych opisania na blogu. Opłacało się. Trafiłem bowiem na portal EuNumismatics - nową numizmatyczną platformę aukcyjną. 


 Ci, którzy regularnie śledzą mojego bloga wiedzą, że lubię, wyszukuję i staram się promować nowe, ciekawe inicjatywy numizmatyczne. Cieszy bardzo to, że "młoda gwardia" bierze sprawy w swoje ręce i stara się tchnąć nowego, świeżego ducha w rynek numizmatyczny. Coraz częściej na wielu płaszczyznach to zauważam - to bardzo buduje i napawa optymizmem.

Zainteresowany ideą strony napisałem maila do właściciela, aby dowiedzieć się nieco więcej. Bardzo szybko dostałem zwrotną odpowiedź. Platforma EuNumismatics powstała z pasji do numizmatyki, która w rodzinie właściciela portalu obecna jest od kilku dziesięcioleci. Narazie na aukcjach oferowanych zaledwie kilkadziesiąt przedmiotów, ale jak informuje portal, każdego dnia rejestrują się nowi użytkownicy wystawiający nowe przedmioty: monety, banknoty, medale i inne. Strona jest anglojęzyczna, ponieważ założeniem właściciela jest to, aby miała charakter globalny. Zapewnia on jednak, że w miarę rozwoju portalu będą powstawały nowe wersje językowe strony - tych krajów, których mieszkańcy będą najczęściej korzystali (mam nadzieję, że wśród nich będzie również Polska). Obecnie wystawianie i wszelkie promowanie na stronie aukcji jest darmowe i tak ma być przez najbliższy rok.

Strona dopiero się rozkręca, ale jak zapewnia właściciel, plany i pomysły rozwoju platformy są bardzo szerokie. Głównym celem jaki sobie postawili jest stworzenie w pełni profesjonalnej platformy numizmatycznej, która w niedalekiej przyszłości stanie się alternatywą dla takich potęg jak eBay czy Allegro.Właściciele czekają również na wszelkie konstruktywne uwagi i sugestie użytkowników, które z pewnością będą brane pod uwagę przy rozwoju platformy EuNumismatics.

http://eunumismatics.com/i/index.php

ps. za oknem nieco się rozpogodziło (czyt. nie pada, ale jest zimno), ale i tak chyba nie zachęci mnie to do wyjścia z domu - nawet na moją ulubioną działkę. Tym, którzy jednak odważą się wyjść i numizmatycznie spędzić dzisiejszą Noc Muzeów proponuję zapoznanie się z monetarnymi atrakcjami, które przygotowano - "Numizmatyczna Noc Muzeów 2014". Ja jednak zostanę chyba w domu i pobuszuję jeszcze po sieci - może znajdę jeszcze coś ciekawego związanego z numizmatyką co warto by zaprezentować na łamach Dziennika Numizmatycznego?

UZUPEŁNIENIE !!! na dole strony EuNumismatics, znajduje się "google translate", który umożliwia nawigację po stronie w innych językach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz