piątek, 13 czerwca 2014

...bardzo miłe spotkanie w Płocku

W dniu wczorajszym (12.06.2014) miałem ogromną przyjemność wygłosić odczyt dot. ciekawostek numizmatycznych okresu Imperium Rosyjskiego. W około godzinnej prelekcji wspomniałem m.in o rublu Konstantyna, platynowych monetach, rublu siestrorieckim, znakach brodowych i okolicznościowych rublach XIX / XX wieku. Samo spotkanie oraz przyjęcie ze strony organizatorów było bardzo miłe. Również frekwencja dopisała. Na takie wykłady aż się chce przyjeżdżać. W tym miejscu chciałem serdecznie podziękować płockiemu PTN-owi za zaproszenie. Mam nadzieję, że "do zobaczenia", nie tylko ze względu na fantastycznych ludzi, ale również na samo miasto Płock, do którego mam jakiś sentyment ... a małe piwko w punkcie widokowych a panoramą na rzekę Wisłę? bezcenne :)

ps. skończyła się pierwsza połowa roku, przed nami odczytowa przerwa wakacyjna. Ja ten czas chce wykorzystać na przygotowanie nowych prelekcji. Jedna z nich będzie dotyczyła na pewno monet, medali i żetonów koronacyjnych carów rosyjskich. Jeśli ktoś z Was drodzy czytelnicy chciałby aby po wakacyjnej przerwie odwiedził wasze miasto / oddział PTN z jakimś odczytem numizmatycznym to jestem jak najbardziej otwarty; Zainteresowanych proszę o kontakt: dzienniknumizmatyczny@gmail.com


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz