poniedziałek, 2 czerwca 2014

5-groszówka GG - nowy rozdział w badaniach

Z nieukrywaną radością pragnę poinformować, że można już zapoznać się z treścią całego artykułu, opublikowanego na zaprzyjaźnionej stronie Internetowy Katalog Monet pt "Nowy rozdział w badaniach 5-groszówki z dziurką...". Dotychczas tj. przez kilka godzin od jego publikacji odwiedziło go już kilkuset internautów. W artykule podjęliśmy próbę rozwiązania kilku wątpliwości dotyczących 5-groszowej monety cynkowej bitej w okresie II wojny światowej. Mamy nadzieję, że sprostaliśmy zadaniu i choć w niewielkim stopniu przyczyniliśmy się do dołożenia własnej cegiełki do badania mennictwa XX wieku. Zresztą oceńcie sami - ARTYKUŁ JEST TUTAJ.  

ps. dostałem wiele pozytywnych słów w mailach od czytelników tego artykułu. Za wszystkie miłe słowa serdecznie dziękuję. Kilka osób napisało mi lub telefonicznie przekazało wiele cennych rad na przyszłość. Za wszystkie serdecznie dziękuję. Uwierzcie mi, że każda uwaga / sugestia / opinia, są dla mnie na wagę złota. Ja numizmatyki cały czas się uczę i uczył się będę zapewne jeszcze długie lata, bo to jak sami wiecie im bardziej człowiek się wgłębia w temat, tym odnosi wrażenie, ze mniej wie. 


1 komentarz:

  1. Chyba jestem jeszcze zbyt młodym numizmatykiem gdyż pierwszy raz widzę taką monetę o nominale 5 groszy z dziurką. Faktycznie sam raport jest bardzo ciekawy i cieszy mnie fakt, że są osoby którym zależy na badaniu monet. Sam bardzo chętnie zamawiam sobie różne okazy z https://www.skarbnicanarodowa.pl/ i za każdym razem jest to dla mnie ekscytująca chwila.

    OdpowiedzUsuń