niedziela, 28 września 2014

Wątpliwości dotyczące monet okresu PRL - ciekawa prelekcja

W najbliższy czwartek 2 października 2014 roku o godzinie 16.45 w Muzeum Archeologicznym i Etnograficznym w Łodzi (Plac Wolności 14) odbędzie się wykład Pana Andrzeja Fąka pt "Powojenne monety obiegowe i okolicznościowe. Krótka lista wątpliwości". Miałem tą ogromną przyjemność, że w 2012 roku uczestniczyłem w wykładzie Pana Andrzeja Fąka dotyczącym cyklu monet "100 zł Mieszko i Dąbrówka" (artykuł w oparciu o wykład TUTAJ). Prelekcja była niezwykle interesująca a wiedza i pełen profesjonalizm prelegenta godne szacunku. Słuchałem z ogromnym zainteresowaniem. Jestem pewien, że czwartkowy wykład będzie równie interesujący. Żałuję, że nie będę mógł go wysłuchać - mam jednak cichą nadzieję, że ukaże się on również w postaci jakiegoś artykułu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz