niedziela, 24 sierpnia 2014

Wróciłem ...

...po dłuższej, a właściwie bardzo długiej nieobecności na blogu wracam. Długo by tu opisywać dlaczego tak długo nie pisałem, ale powiem wam szczerze, że czasem taki odpoczynek od czegoś z czym ma się do czynienia na codzień jest bardzo potrzebne, bo pozwala nie tylko naładować akumulatory, ale spojrzeć na wiele spraw z boku - z innej perspektywy. W ciągu ostatnich tygodni miałem kilka podejść do tego, aby powrócić do numizmatycznego blogowania, ale jak widzicie wszystkie spełzły na niczym. Dopiero dziś zawziąłem się i napisałem pierwszy po ponad 2 miesiącach wpis.
Podczas mojej nieobecności na blogu dostałem wiele maili od czytelników dlaczego zamilkłem. Niektórzy już postawili na mnie i Dzienniku Numizmatycznym krzyżyk. Jak widać niesłusznie :). Jak już napisałem we wstępie, nie będę się rozpisywał o powodach mojego milczenia ... może zrobię to kiedyś.

"NIE MOGŁEM W TO UWIERZYĆ" ...

Spośród wszystkich spraw numizmatycznych i z numizmatyką związanych, które wydarzyły się w mijających dwóch miesiącach, bez wątpienia najważniejszą ale i najtragiczniejszą była nagła śmierć Pawła Niemczyka. Informacja o jego odejściu była szokiem dla wszystkich. Człowiek, który wprowadził polską numizmatykę w XXI wiek, który ma głowę pełną zapału i pomysłów do dalszego działania, umiera tak nagle i tragicznie. Trudno to opisać jakimikolwiek słowami ... Nieopisana strata dla polskiej numizmatyki, którą bardzo trudno będzie wypełnić. 

BERESKA NUMIZMATYKA SZYKUJE SIĘ DO AUKCJI

Kilkanaście dni temu firma numizmatyczna Bereska Numizmatyka, uruchomiła stronę internetową, zapowiadającą Drugą aukcję stacjonarną swojej firmy. Poza walorami numizmatycznymi na aukcji wystawionych będzie wiele cennych i poszukiwanych walorów filatelistycznych. Sama aukcja to jednak nie wszystko. Otóż po jej zakończeniu przewidziana jest konferencja połączona z numizmatycznym panelem edukacyjnym. Takie formuły na polskim rynku numizmatycznym jeszcze nie było. Więcej informacji TUTAJ na stornie organizatora.

ps. dziś będzie nieco krócej, wybaczcie muszę się odrobinę wdrożyć ...


1 komentarz: